reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Filipko

Peter Filipko

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Predovšetkým človek, Slovák, Európan, kozmopolita... Zoznam autorových rubrík:  Zápisník cestovateľaMoje názoryPoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Moje skúsenosti s Bohom – Noc duše - 2.časť

Peter Filipko

Moje skúsenosti s Bohom – Noc duše - 2.časť

Manželský život mi priniesol pokoj a harmóniu.

  • 27. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
O tom ako sa vybral stredoslovák do Talianska jahody oberať

Peter Filipko

O tom ako sa vybral stredoslovák do Talianska jahody oberať

Bože, jahody už nie! Takto som si hovoril v posledné dni na brigáde v Taliansku.

  • 24. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 951x
  • 17
Potulky Prahou alebo „Dědek v klobouku!“

Peter Filipko

Potulky Prahou alebo „Dědek v klobouku!“

Prvý krát som bol v Prahe ešte za hlbokého totáča, keď pivo stálo 4,10,- KČS a vyprážaný syr s tatarkou a hranolkami 12,- KČS.

  • 22. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Moje skúsenosti s Bohom - I. časť

Peter Filipko

Moje skúsenosti s Bohom - I. časť

Všetko sa to začalo, keď som bol malý chlapec. Rodičia, starí rodičia a celá rozvetvená rodina boli rímskokatolíckeho vierovyznania a teda aj ja od narodenia, teda mesiac od narodenia, som bol krstom prijatý do rímskokatolíckej cirkvi.

  • 21. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 49
reklama
SkryťZatvoriť reklamu